Anunțuri [proceduri de achiziție, beneficiari privați]
Contract de furnizare echipamente necesare desfășurării activității de lucrari de constructii - Sistem integrat pentru transformarea digitală.
Înapoi
( procedură închisă la 22.12.2023 / 13:14:48) - Atribuire: Anulată (contractate 0 din 1 loturi)
Data publicare
29.11.2023
Data limită depunere ofertă
08.12.2023
Ora limită depunere ofertă
12:00
Județ
TIMIS
Tip contract
Furnizare
Data/Ora celei mai recente versiuni a specificaţiilor: versiune inițială
Contract de furnizare echipamente necesare desfășurării activității de lucrari de constructii - Sistem integrat pentru transformarea digitală.
Descriere: Durată contract: 4 luni Buget contract: 344500,00 lei Specificații lot: [Descarcă] Atribuire: Neatribuit - Alte motive: se anulează, deoarece s-a constatat ca societatea se afla in imposibilitatea de a implementa proiectul in termenii impuși de Program, având in vedere Aprobarea întârziată a proiectului pe 08.11.2023